ثبت نام پذيرفته شدگان سی امین دوره آزمون پذيرش دستيار فوق تخصصي (سال تحصيلي 93-92)
ثبت نام پذيرفته شدگان آزمون پذيرش دستيار فوق تخصصي (سال تحصيلي 93-92)
ضمن عرض خیر مقدم به دستیاران گرامی مقطع فوق تخصص ورودی 92 بدینوسیله زمانهای تعیین شده برای ثبت نام به شرح ذیل اعلام میگردد.
*باتوجه به احتمال تغییر در برنامه ثبت نام و یا لزوم ارائه اطلاعات تکمیلی، از کلیه پذیرفته شدگان عزیز اکیداٌ تقاضا می شود قبل از مراجعه حضوری جهت ثبت نام، به سایت دانشگاه مراجعه نموده تا از آخرین اطلاعات و تغییرات مطلع گردند.
جدول زمان بندي ثبت نام
تاريخ |
|
6/6/92 لغايت 11/6/92 |
مراجعه به آدرس http://reg.sbmu.ac.ir جهت ثبت نام اينترنتي |
19/6/92 لغايت 22/6/92 |
مراجعه به آدرس http://reg.sbmu.ac.ir بخش مشاهده وضعيت ثبت نام جهت اطلاع از نتيجه بررسي مدارك ارسالي |
23/6/92 لغایت 30/6/92 |
مراجعه به دانشگاه جهت تحويل اصل مدارك مورد نياز و معرفي به دانشكده |
پذيرفته شدگان گرامي بايد از تاريخ 6/6/92 لغايت 11/6/92 براي انجام ثبت نام اينترنتي به آدرس http://reg.sbmu.ac.ir مراجعه نمايند. لازمست قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام اينترنتي ، اسكن كليه مدارك مورد نياز را طبق توضيحات ارائه شده تهيه نماييد.
اسكن مدارك مورد نياز جهت ثبت نام
لطفاً فايل هاي اسكن شده مدارك مورد نياز را با مشخصات ذيل تهيه فرماييد
فايل عكس:پذيرفته شدگان مي بايد يک قطعه عکس 4×3 يا 4×6 رنگي كه در سال جاري گرفته شده باشد را بصورت رنگياسکن نموده وبا فرمت JPG و اندازه حداکثر 400 * 300 پيكسل و حداقل 300 *200 پيکسل ذخيره نمايند. تصوير داوطلب بايد واضح و فاقد اثر مهر ، منگه و هر گونه لکه باشد. حاشيههاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد و عکس داراي چرخش نباشد. عكس ارسال شده جهت چاپ بر روي كارت دستياري مي باشد و در صورتي که تصوير ارسالي شرايط چاپ بر روي کارت را نداشته باشد حذف خواهد گرديد و مسووليت عواقب آن بر عهده شخص مي باشد.
ساير مدارك:ساير مدارك بايد بصورت Grayscaleو با وضوح 150 dpiاسكن شده و با فرمت JPGذخيره شوند. حجم فايل ذخيره شده نبايد بيشتر از 300 كيلوبايت باشد و حاشيههاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.
پس از تكميل مراحل ثبت نام اينترنتي در تاريخ هاي تعيين شده جهت پيگيري مراحل ثبت نام و آگاهي از وضعيت مدارك ارسالي به آدرس http://reg.sbmu.ac.ir مراجعه فرماييد. در صورتيكه مدارك شما داراي نقص يا اشكال باشد راهنمايي هاي لازم جهت رفع نقص مدارك براي شما نمايش داده خواهد شد. همچنين زمان مراجعه حضوري به دانشگاه براي شما تعيين مي گردد.
در روز مراجعه به دانشگاه لازمست اصل مدارك ذيل را بهمراه داشته باشيد.
- 6 قطعه عكس 4×3 با پشت نويسي كامل
- معرفی نامه محل استخدام مبنی بر موافقت با ثبت نام و شروع دوره جهت پذیرفته شدگان هیات علمی و مستخدمین سایر سازمان ها با ذکر وضعیت استخدامی به لحاظ اخذ ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق و ...
- حکم استخدامی یا هیات علمی
- در صورتيكه مدارك ارسالي شما داراي نقص باشد لازمست اصل و دو سري كپي از كليه مدارك ناقص كه ليست آنها در بخش پيگيري مراحل ثبت نام براي شما نمايش داده مي شود را نيز بهمراه داشته باشيد.
- اصل سند تعهد محضری و یک سری کپی از آن به همراه یک سری کپی از شناسنامه و کارت ملی متعهد و ضامنین، منضم به فیش حقوقی و حکم ضامنین (ضامنین باید کارمند رسمی شاغل باشند)
آدرس: بزرگراه شهید چمران - خیابان یمن - جنب بیمارستان آیت ا... طالقانی - دانشگاهعلوم پزشکی شهید بهشتی - ساختمان شماره 1 - طبقه اول - اداره کل آموزش و تحصیلات تکمیلی - امور تحصیلات تکمیلی - اتاق 112
تلفن تماس 23872286