×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1392/04/29 - 10:51
  • بازدید : 21258
  • تعداد بازدید : 138
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه

ثبت نام پذيرفته شدگان چهلمین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي (سال تحصيلي93-92)

ثبت نام پذيرفته شدگان چهلمین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي (سال تحصيلي93-92)

ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما عزیزان در چهلمین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي به اطلاع می رساند پذیرفته شدگان عزیز لازم است طبق جدول زمانبندی ذیل جهت انجام مراحل ثبت نام اقدام نمایند.

 

جدول زمان بندي ثبت نام

تاريخ

 

5/5/92 لغايت 11/5/92

مراجعه به آدرس http://reg.sbmu.ac.ir جهت ثبت نام اينترنتي

17/5/92 لغايت 18/5/92

مراجعه به آدرس http://reg.sbmu.ac.ir بخش مشاهده وضعيت ثبت نام جهت اطلاع از نتيجه بررسي مدارك ارسالي

20/5/92 لغايت 23/5/92

مراجعه به دانشگاه جهت تحويل اصل مدارك مورد نياز و دريافت كارت دستياري و معرفي به دانشكده (تعيين زمان دقيق مراجعه براي هر رشته در بخش مشاهده وضعيت ثبت نام نمايش داده خواهد شد)

 

پذيرفته شدگان گرامي بايد از تاريخ 5/5/92 لغايت 11/5/92 براي انجام ثبت نام اينترنتي به آدرس http://reg.sbmu.ac.ir   مراجعه نمايند. لازمست قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام اينترنتي ، اسكن كليه مدارك مورد نياز را طبق توضيحات ارائه شده تهيه نماييد.

اسكن مدارك مورد نياز جهت ثبت نام

  • فرم هاي تكميل شده ثبت نام  ( فرم ثبت نام  ، فرم گزینش )
  • عكس رنگي (جهت چاپ بر روي كارت دستياري)
  • صفحه اول ، صفحه دوم و صفحه سوم شناسنامه
  • كارت ملي
  • پروانه دائم پزشكي
  • پايان طرح نيروي انساني
  • تسويه حساب صندوق رفاه (به جز فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی)
  • كارت پايان خدمت جهت آقايان
  • سند تعهد خدمت ( دستیاران آزاد ، دستیاران استفاده كننده از سهميه ده درصد مازاد مناطق محروم ) جهت اطلاع از نحوه تنظیم سند با دفتر حقوقی دانشگاه (23872231) تماس حاصل فرمائید
  • موافقت نامه محل استخدام جهت پذيرفته شدگان مستخدم سازمانها از سوی بالاترین مقام سازمان مربوطه
  • حكم استخدامي جهت پذيرفته شدگان مستخدم ساير سازمانها
  • گواهی پایان دوره در مقطع پزشکی عمومی جهت آن دسته از پذیرفته شدگانی که با استفاده از قانون تسهیلات متاهلین، استعدادهای درخشان و ... در آزمون دستیاری تخصصی شرکت نموده اند.

*توجه : در صورت آماده نبودن هریک از مدارک (سند تعهد محضری، پروانه دائم و یا گواهی ترخیص از طرح) در مهلت مقرر جهت ثبت نام اینترنتی، پذیرفته شدگان مجاز به ثبت نام اینترنتی بوده و ملزم به ارائه مدرک مذکور در مراجعه حضوری خواهند بود.

لطفاً فايل هاي اسكن شده مدارك مورد نياز را با مشخصات ذيل تهيه فرماييد

فايل عكس: پذيرفته شدگان مي بايست يک قطعه عکس 4×3 يا 4×6 رنگي كه در سال جاري گرفته شده باشد را بصورت رنگي اسکن نموده وبا فرمت JPG  و اندازه حداکثر  400 * 300 پيكسل و حداقل 300 *200 پيکسل ذخيره نمايند. تصوير داوطلب بايد واضح و فاقد اثر مهر ، منگه و هر گونه لکه باشد. حاشيه‌هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد و عکس داراي چرخش نباشد. عكس ارسال شده جهت چاپ بر روي كارت دستياري مي باشد و در صورتي که تصوير ارسالي شرايط چاپ بر روي کارت را نداشته باشد حذف خواهد گرديد و مسووليت عواقب آن بر عهده شخص مي باشد.

ساير مدارك: ساير مدارك بايد بصورت Grayscale و با وضوح 150  dpiاسكن شده و با فرمت JPG ذخيره شوند. حجم فايل ذخيره شده نبايد بيشتر از 500 كيلوبايت باشد و حاشيه‌هاي زايد عكس اسكن شده بايد حذف شده باشد.

 

پس از تكميل مراحل ثبت نام اينترنتي در تاريخ هاي تعيين شده جهت پيگيري مراحل ثبت نام و آگاهي از وضعيت مدارك ارسالي به آدرس  http://reg.sbmu.ac.ir مراجعه فرماييد. در صورتيكه مدارك شما داراي نقص يا اشكال باشد راهنمايي هاي لازم جهت رفع نقص مدارك براي شما نمايش داده خواهد شد. همچنين زمان مراجعه حضوري به دانشگاه براي شما تعيين مي گردد.

 

در روز مراجعه به دانشگاه لازمست اصل مدارك ذيل را بهمراه داشته باشيد.

  • 6 قطعه عكس 4×3 با پشت نويسي كامل
  • اصل سند تعهد محضري و یک سری کپی همراه با کپی شناسنامه از تمام صفحات و کپی کارت ملی ضامنین و متعهد منضم به حکم و فیش حقوقی ضامنین (ضمناً ضامنین باید کارمند رسمی شاغل باشند)
  • اصل حکم استخدامی ممهور به مهر کارگزینی جهت پذیرفته شدگان مستخدم سازمان ها
  • در صورتيكه مدارك ارسالي شما داراي نقص باشد لازمست اصل و دو سري كپي از كليه مدارك ناقص كه ليست آنها در بخش پيگيري مراحل ثبت نام براي شما نمايش داده مي شود را نيز بهمراه داشته باشيد.
  • کپی کارنامه آزمون دستیاری تخصصی

 آدرس : بزرگراه شهید چمران - خیابان یمن - جنب بیمارستان آیت ا... طالقانی - دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی - ساختمان شماره 1 - طبقه اول - اداره کل آموزش و تحصیلات تکمیلی - امور تحصیلات تکمیلی - اتاق 112

 

 

تاریخ های جدید جلسه معارفه با مدیران گروه و تعیین محل خدمت پس از تغییر به شرح ذیل می باشد.

در صورت تغییر در تاریخ های ذیل، آخرین تغییرات در همین بخش قرار داده خواهد شد.

رشته

مورخ

ساعت

مکان

ارتوپدی

92/5/27

12 ظهر

بیمارستان امام حسین - گروه ارتوپدی

اورولوژی

92/5/28

10:30صبح

دانشکده پزشکی - اتاق شورا

اطفال

92/5/12

8 صبح

بیمارستان مفید

بیهوشی

92/5/28

9 صبح

بیمارستان مفید - گروه بیهوشی

پاتولوژی

92/5/27

11 صبح

دانشکده پزشکی - دفتر مدیر گروه پاتولوژی

پزشکی اجتماعی

92/5/26

11 صبح

دانشکده پزشکی - دفتر مدیر گروه پزشکی اجتماعی

پزشکی هسته ای

92/5/26

10 صبح

بیمارستان طالقانی - مرکز پزشکی هسته ای

پوست

 -

 -

جراحی عمومی

92/5/28

8 صبح

بیمارستان طالقانی - بخش پیوند

جراحی مغز و اعصاب

92/5/28

9 صبح

 بیمارستان لقمان - بخش جراحی اعصاب - دفتر مدیر گروه

چشم

92/5/26

8 صبح

بیمارستان لبافی نژاد - دفتر مدیر گروه

داخلی اعصاب

92/5/26

9 صبح

بیمارستان لقمان حکیم

داخلی و قلب و عفونی

92/5/21

9 صبح

بیمارستان طالقانی - دفتر معاونت آموزشی

رادیوتراپی

92/5/26

9 صبح

بیمارستان شهدا

رادیولوژی

92/5/26

13 ظهر

بیمارستان لقمان حکیم

روانپزشکی

92/5/27

9 صبح

بیمارستان امام حسین -دفتر مدیر گروه روانپزشکی

زنان و زایمان

-

-

-

طب اورژانس

92/5/27

9 صبح

بیمارستان امام حسین - سالن آمفی تاتر

طب فیزیکی

92/5/26

8:30 صبح

بیمارستان شهدا

عفونی

92/5/27

9 صبح

بیمارستان لقمان حکیم- دفتر رئیس بخش

گوش و حلق و بینی

92/5/27

10 صبح

بیمارستان شهداء- دفتر آموزش

پزشکی قانونی

92/5/29

10 صبح

بیمارستان هفت تیر - دفتر معاونت آموزشی

 
 

 

 

  • گروه خبری : آرشيو اخبار
  • کد خبر : 3055
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست